Wednesday, March 31, 2010

Boneyard sjal!

Boneyard
Da jeg kjøpte garnet til min første Ishbel (se forrige innlegg), så kjøpte jeg samtidig ett annet garn som da virket spennende.Garnet heter Elsebeth Lavold, Silky Wool og er av fargen Dusty Lavender. Det består av 45% ull, 35% silke, 20% nylon. Hadde egentlig tenk å bruke dette til Andrea's Shawl, men forstod lite av hvordan en begynte på dette sjalet da jeg leste oppskriften. Fant da ut jeg ville prøve meg på noe lettere. Så får jeg litt bedre tid eller eventuellt hjelp til å forstå hvordan en begynner med andrea sjalet.
Så jeg satset på Boneyard sjalet istedenfor. Super enkelt å strikke. Jeg valgte å ta økningen som kast for å gi det ett litt mer "feminint" utseende og en picot avslutning.
Garnet hadde vært helt greit viss det ikke var for allt plante rusket jeg måtte plukke ut av det....


0 comments:

Back to TOP