Wednesday, March 31, 2010

Påskegave til meg selv!

Malabrigo
Se hva som lå i postkassa mi i dag
Bestilte disse på ebay i forrige uke. Passet bra at de kom i dag så jeg har noe å gjøre på resten av påsken siden jeg ble ferdig med boneyard sjalet i dag morges.
Det ene nøstet er Malabrigo lace i fargen Olive 56. Det andre nøstet er Malabrigo sock i fargen Eggplant 811.
Fargene var mye finere i virkeligheten enn på bildet. Gleder meg til hva disse skal bli.
Malabrigo sock garner vel det garnet som blir brukt mest til litt finere sjal av det jeg har sett på Ravelry.com
Det består av 100 % superwash merino ull. Malabrigo lace består av 100% Baby Merino Ull.

Look what I got in the mail today. 1 skein of Malabrigo lace yarn and 1 skein of Malabrigo sock yarn. I am so looking forward to knit something with these.


0 comments:

Back to TOP