Wednesday, September 14, 2011

Bryllups eskekort!

Jeg har laget ett eskekort til ett kommende brudepar. Oppskriften på eskekortet fant jeg her.
Jeg har neste kun brukt hvit bazzill. De øverste panelene er embosset i embossing folderen “Vintage Wallpaper” som er fra Stampin Up. Sizzix dies til panelet under bokstavene som er trykket ut med dieser fra Provo Craft (lånt av min søster). Bladene under blomstene er trykket ut med Quickutz dies.
Blomstene, hjerteperlen og båndene er fra Kort & Godt.
Jeg har lagt Ferrero Rocher sjololader oppi esken så brude paret har noe å kose seg med :)
--------------------------------------------------------------------------------------------
I have made a wedding card with a box inside it for a wedding next week. The tutorial for the card I found  here.
I've almost only used white bazzill. Det top layers are embossed in a folder called "Vintage Wallpaper" from Stampin Up.
For the panel under the letters I used a sizzix dies and for the letters a I used dies from Provo Craft (borrowed from my sister).
The leafes under the flowers are dies from Quickutz.
The flower, the heartpearl and the ribbons are from Kort & Godt.
I put some Ferrero Rocher chocolates in the box so the happy couple can enjoy :)
Utfordringer/challenges:

0 comments:

Back to TOP