Wednesday, September 7, 2011

Pakke fra Stampin Up!!!

I dag fikk jeg pakke på døra fra Stampin Up :)
Denne har jeg gledet meg til lenge. Takket være en venn i Skottland som var villig til å være min postkasse og postmann siden Stampin Up nekter å sende ut av landet. Tusen takk til Stampin Up selgeren Michelle Last som var utrolig hjelpsom.
Hva du ser på bildet ovenfor:
  • Mat Pack
  • Paper-Piercing Tool (Denne pluss mat pack har jeg ønsket meg lenge)
  • Vintage Vogue Clear Mount Stamp
  • Extra Large Butterfly Punch
  • Large Word Window Punch
  • Extra Large Round Tab Punch
  • Sizzix Textured Impressions Vintage Wallpaper
  • Stamp set Clear Happiness Shared
  • Stamp set Clear Growing Green
  • Punch XL Decorative Label
  • Stamp set Clear Clearly for you
  • Stamp set Clear Four Frames
  • Stamp set Clear Strenght & Hope
Fikk også med en vertinne gave
- Stamp clear hostess Punch Potpourri
Pluss en ekstra gave som var for august med en liten veske, med 9,1meter nydelig bånd i og en boks med div clips.
Måtte selvfølgelig prøve meg på å lage ett kort med noen av de nye tingene :)
Her har jeg brukt SU Extra Large Butterfly Punch som jeg har embosset i SU Sizzix Textured Impressions Vintage Wallpaper og brukt litt Distress Ink for å få frem mønster og kanter litt bedre.
Så brukte jeg SU Decorative Label Punch som er stemplet med ett av stemplene fra stempel settet Four frames og  "Knib" er fra North Star Stamps.

0 comments:

Back to TOP